Page 321 - 3 Cilt
P. 321

DİLAVER, Sadi; Osmanlı Öncesi Anadolu-Türk    que and Madroso Complex”, Annali İstituta Orien-
           Mimarisinde Avlu Gelişimi, Trabzon, 1976.        tale di Napoli, S.32, 1972, s.151-185.
              DURUKAN, Aynur; “Ortaçağ Türk Mimari-           FEHERVAN,  Geza;  “Some  Problems  Seljua
           sinde Restorasyon Çalışmaları” IX. Vakıf Haftası   Art”, The Art of Iran and Anatolia from the 11th
                                                                    th
           Kitabı, Ankara, 1991, s.197-212.                 to the 13  Century A.D., (Editör: W. Watson),
              DURUKAN, Aynur; “Anadolu Selçuklu Sana-       London, 1974, s.1-12.
           tı Açısından Vakfiyelerin Önemi”, Vakıflar Dergi-   FIRAT, Sıtkı; Selçuklu Sanatı, Ankara, 1996.
           si, S.26, Ankara, 1997.                             GABRİEL, Albert; “Türk Sanatı ve Tarih-i Sa-
              DURUKAN,  Aynur;  “Artistic  Miliev  of  the   nattaki Mevkii”, Hayat, C.40, 1927, s.24-28.
           13th Century Anatolia”, Living Poetry of Yunus      GABRİEL,  Albert;  “Les  Antiquites  Turques
           Emre and Jelal ed-Din Rumi Semposium Ann Ab-     d’Anatolie”, Syria, S.10,1929, s.257-270.
           rar, 3-5 Nisan 1997, (Baskıda).                     GABRİEL, Albert;  Büyük Anadolu  Eserleri,
              DURUKAN, Aynur; “Anadolu Selçuklu Sana-       (Basım Yeri Yok), 1931.
           tında Kadın Baniler”, Vakıflar Dergisi, S.27, An-   GABRİEL, Albert; “Selçuk Mimarisi” II. Türk
           kara, 1998, s.15-36.                             tarih Kongresi, İstanbul, 20-25 Eylül 1937, Ankara,
              DURUKAN,  Aynur;  “Anadolu  Selçuklu  Dö-     1937, s.439-440.
           nemi Kaynakları Çerçevesinde Baniler (İng. Öz.      GABRİEL, Albert; Türk Anıtları, (Çeviren: A.
           Patrons of Architecture Durin the Seljuk Period   Tütenk), Ankara, 1962.
           in  the  light  of  Orginal  (Sources)”,  Sanat  Tarihi
           Defteri, S.5, 2001, s.43-132.                       GLÜCK,  Heinrich;  “Türk  Sanatının  Dünya-
              DURUKAN,  Aynur;  “Anadolu  Selçuklu  Dö-     daki  Mevkii”  Türkiyat  Mecmuası,  C.III.  1935,
                                                            s.119-128.
           neminde Bani-Sanatçı İlişkileri”, Prof. Dr. Zafer
           Bayburtluoğu’na Armağan Sanat Yazıları, (Edi-       GÖDE,  Kemal;  “Selçuklu  Türkiye’si  Şehir-
           törler:  M.  Denktaş-Y.  Özbek),  Kayseri,  2001,   lerinin Özellikleri”, III. Milli Selçuklu Kültür ve
           s.247-287.                                       Medeniyeti Semineri Bildiriler, 20-22 Mayıs 1993,
              DURUKAN,  Aynur;  “Anadolu’da  Selçuklu       Konya, 1994, s.55-60.
           Sanatında  Kurcular  ve  Sanatçılar”,  Selçuklu     GRUBE, Ernest; “The Art of the Seljuk Turks
           Çağında Anadolu Sanatı (Editör: D. Kuban), İs-   in Anatolia”, The World of İslam, London, 1966,
           tanbul, 2002, s.39-55.                           s.72-97.
              DURUKAN, Aynur; “Selçuklu Dönemi Kültür          GÜLTEKİN, Galip; Ortaçağda Türk Tecim ve
           Ortamından  Bir  Kesit:  XIII. Yüzyıl”, Türkler,   Sanat Hayatı, Esnaf Teşkilatı, Ankara, 1938.
           (Editörler: H.C. Güzel-K.Çiçek-S.Koca), C.VII,     GÜN, İsmail; Selçuk Kültür Hayatı Hakkında
           Ankara, 2002, s.722-740.                         Araştırmalar, İzmir, 1939.
              DURUKAN, Aynur; “Women Therteen Seljuk          GÜN, Recep; Anadolu Selçuklu Mimarisinde
           Anatolia”, Arkeoloji Ve Sanat Dergisi (Baskıda).    Yazı  Kullanımı,  (Ondokuz  Mayıs  Üniversitesi
              DURUKAN, Aynur; Selçuklu Dönemi Siyasal       Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Dok-
           ve Kültürel Ortam (Baskıda).                     tora Tezi), Samsun, 1999.
              ELDEM HALİL, Edhem;        “Anadolu    Sel-     HİLL,  Derek-Grabar,  Oleg;  İslamic  Archi-
           çuklu Devrinde Mimari ve Tezyini Sanatlar” Ha-   tecture and its Decoration A.D. 800-1500, Lon-
           lil Edhem Hatıra Kitabı, C.I, Ankara, 1947, s.279-  don,1964.
           297.                                               HOLZMEİSTER,  C.  –FarnerR;  The  Face  of
              ELDEM, Sedat Hakkı; Türk Mimari Eserleri,     Anatolia, Vienna, 1955.
           İstanbul, 1974.                                    IŞIKPINAR,  Ertürk  M.;  “Selçuklular’da  ve
              ESER, Erdal; 11-14. Yüzyıllar Anadolu-Suriye   Osmanlılar’da  Ruh  Sağlığı  Mimarisi”,  Türk
           sanat İlişkileri (Cephe Mimarisinde Suriye Et-   -Dünyası Araştırmaları, S.25, İstanbul, 1983, s.17-
           kileri),  (Hacettepe  Üniversitesi  Sosyal  Bilimler   24.
           Enstitüsü Yayınlanmamış Doktora Tezi), Anka-       İPEKOĞLU,  Başak;  “Anadolu  Selçuklu  Dö-
           ra, 2000.                                        nemi Birleşik İşlevli Yapıları İçin Bir Değerlen-
              ESİN, Emel; “The Genesis of the Turkish Mo-   dirme Yöntemi” I. Uluslararası Selçuklu Kültür ve
           que and Madrosa Complex”, Proceedings of the     Medeniyeti Kongresi Bildirileri, C.I, Konya, s.407-
           27th, International Congress of Orientalists 1967,   426.
           1971, s.616-617.                                   KAHYA, Esin; “Anadolu Selçuklularında Bi-
              ESİN, Emel; “The Genesis of the Turkish Mos-  lim”, Erdem, S.5/3, 1983, s.63-79.



                                                              Kayseri Taşınmaz Kültür Varlıkları Envanteri   1327
   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326