Page 220 - 3 Cilt
P. 220
lenmiştir. Muhtemelen Elkunirsa ağaca benzer Ş. Dönmez, “Demir Çağı’nda Kayseri İli”,
cisimle çıplak tanrıçanın altında irtibat kurmuş- IV. Kayseri ve Yöresi Tarih Sempozyumu
tur. Buradaki sahnenin Tevrat’taki Potiphar’ın Bildirileri, (Kayseri 2003), s. 159-172.
karısının hikayesine benzediği zikredilir. K.S. Girginer-Ö.Oyman -F. Erhan, “2004
Kaynakça: Yılı Adana ve Kayseri Yüzey Araştırmaları
J.D. Hawkins, “The Kululu Lead Strips, (Sarız ve Kozan)”, 23. Araştırma Sonuçları
Economic Documents in Hierogiyphic Luwi- Toplantisi Kültür Bakanlığı Kültür Varlık-
an” Anatolian Studies, Vol. XXXVII, (1987), ları ve Müzeler Genel Müdürlüğü, 2. Cilt,
s. 135-162. (Ankara 2005), s. 293-308.
K. Karamete, Erciyes Kayserisi’nin Kısa T. Özgüç, Demir Devrinde Kültepe ve Ci-
Tarihi istanbul 1934. varı, Ankara 1971.
K. Karamete, “Kayseri Müzesinde Eti Hi- T. Özgüç, “Studies on Hittite Relief Vasses,
yeroglifim Havi îki Yeni Yazıt” , TTAED, V, Seals, Figürins and Rock-Carvins”, N. Özgüç’e
(İstanbul 1949), s. 66-78. Armağan (Ankara 1993), s. 473-499.
T. Özgüç, Demir Devrinde Kültepe ve Ci- M. Pektaş (Çev), W.M. Ramsay,
varı, Ankara 1971. Anadolu’nun Tarihi Coğrafyası, İstanbul
1960.
T. Özgüç. “Studies on Hittite Relief Vasses,
Seals, Figürins and Rock-Carvins”, N. Özgüç’e Salim, “Develi Kazasi’na Bağlı îmamkulu
Armağan (Ankara 1993), s. 473-499. Köyünde Bulunan Meçhul Eti Kitabesi”, TTA-
ED II, (istanbul 1934), s. 304-306.
N. Baydur, Kültepe ve Kayseri Tarihi Üze-
rine Araştırmalar, İstanbul. 1970.
İmamkulu Kaya Kabartması genel görünüş.
1226 Kayseri Taşınmaz Kültür Varlıkları Envanteri