Page 116 - Kayseri İmari Ve Mekansal Gelişimi
P. 116

116  Dördüncü Bölüm




































             Özellikle gelişme alanlarına ve kentsel makro forma bağlı olarak yeni “ana
          hareket koridorları” oluşturmak,

             Şerit dengesi ve sürekliliği sağlanmış koridorlar oluşturmak,
             Karayolu şebekesinin işlevsel kademelenmesine uygun düzenlemeler yapıl-
          masını sağlamak,

             Ulaşım yatırımları ve trafik düzenlemelerinde araçlara öncelik veren değil
          yayalara öncelik veren yaklaşımlar sergilenmesini sağlamak,

             Trafik  güvenliğinin  artırılmasına  yönelik  fiziksel  ve  işletme  önlemleri  al-
          mak,

             Kentsel ulaşım sisteminde toplu taşın sistemlerine öncelik verilerek kent içi
          ulaşım sorunlarının çözümleneceğini unutmamak,

             Toplu taşın sistemlerinin, kapasitelerine uygun talep koridorlarında hizmet
          vermesini sağlamak,
             Farklı toplu taşın türlerinin sistem bütünlüğü ve eşgüdüm içinde çalışmala-
          rını temin etmek,
             Toplu taşın servislerinin bir kamu hizmeti anlayışı içerisinde, ancak sürdürü-
          lebilir bir işletme planına uygun olarak planlamasını sağlamak,
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121